1. DAJTE O SEBE VEDIEŤ
Mnoho zákazníkov dnes, a určite aj vo Vašom okolí, vyhľadáva alternatívy mäsa.
Dajte o sebe vedieť že aj vy máte v jedálničku zaradené takéto dobroty.
Využite sociálne siete, médiá a aj možnosť publikácie cez naše stránky.
2. NEBOJTE SA ZARADIŤ VIAC JEDÁL DO MENU
Rozšírená ponuka Vám umožní lepšiu prezentáciu Vášho podniku.
Väčší výber jedál a ich alternatív sa rýchlo rozšíri medzi zákazníkmi.
Všetky špeciality a hity Vašej kuchyne skúste aj v alternatíve s Goody Foody.
3. ALTERNATÍVNE JEDLÁ NEUVÁDZAJTE SAMOSTATNE
Nepoužívajte samostatnú časť označenú ako „vegetariánska“ alebo „vegánska“.
V zozname bezmäsitých alebo vegánskych jedál si ho všimne len menej ako 6,5% zákazníkov.
Alternatívne jedlo zaraďte do menu hneď vedľa normálneho.
Takto zaradené jedlá zvýšia svoju pozornosť o viac ako 20%.
Kľudne v menu alternatívu označte (VEG) a len vo vysvetlivkách uveďte, že je to jedlo vhodné aj pre vegánov.
4. VIZUÁLNA PREZENTÁCIA JE DôLEŽITÁ
Dajte si jedlá naaranžovať a odfotiť profesionálom, aby už na pohľad lákalo.
Venujte čas premýšľaniu na výstižnými, ale ja zvučnými názvami Vašich jedál.
Vhodne zvolený názov zvyšuje atraktivitu ponuky až o 105%.
5. VŽDY SPRAVTE DOBRÝ DOJEM
Ponúknite ochutnávku. Stačí jednoduchý stôl bez obsluhy s jednohubkami a s rôznymi dipom.
Príprava Goody Foody je rýchla a jednoduchá, máte vždy čerstvo uvarené.
Vyškolte svojich zamestnancov.
Jednoduché školenie zaberie 15 minút pre čašníkov a maximálne 30 minút kuchárom.
Z našich receptov môžete čerpať nové nápady a variácie jedál.
Poradíme Vám, alebo požiadajte o podporu na stránke www.alfasorti.sk